HTML

Prettybigpretty

Ez a blog azért jött létre, hogy a hozzám hasonló nem csak enyhén duci lányoknak mutassak ruhákat, hogy azok hogy is néznek ki a képen és felvéve.

Friss topikok

  • prettybigpretty.blog.hu: Örülök, hogy tetszik :) (2013.11.15. 08:33) Átlapolós lepkés felső
  • prettybigpretty.blog.hu: Köszönöm, nekem is az egyik kedvencem :) (2013.11.15. 08:32) A szabású tunika
  • Cinculínó: Ez is nagyon jó! :) (2013.11.15. 08:30) Átlapolós felső
  • Suzy: nagyon csinos a nyakkivágása! igazán jól áll :) (2013.07.09. 08:13) Gladiátor jégtáncos
  • prettybigpretty.blog.hu: @Suzy: Köszönöm a kedves szavakat, és a bíztatást :) (2013.06.28. 21:56) Egy kis előzetes

dsc_9927_lo_1378100896.jpg_525x393

Forrás: www.yoursclothing.co.uk

Farmer ára: 25GBP

Felső ára: 16GBP


Ó, hát mi kell egy lánynak? CICÁS FELSŐ:D Ennek a cicás felsőnek az az érdekessége, hogy a cica nyakörve kis strasszkövekkel van kirakva. Egyébként a vállánál és a csípő résznél is húzott. Talán ha barnább lennék, jobban állna :) Alapvetően nem állank nekem jól az ilyen egyszerű pólók, de a cica lássuk be, hogy mindent visz :)

A farmer olyan, amit szerintem senki nem ajánlana egy kövér lánynak, mert a skinny jeans nem erre az alkatra való, és mégse bírtam ellenállni, nekem is kellett egy ilyen. Illetve kettő, mert van egy fekete is. Nem áll úgy rajtam, mint egy vékony lányon - naná, semmi nem áll úgy - de mégse bántam meg, mert csinosnak érzem magam benne.

Címkék: farmer egyszerű felső

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prettybigpretty.blog.hu/api/trackback/id/tr945488615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása